Gårdagens outfit.

Igår efter jobbet var det snabbt hem, bättra på smink och byta kläder för att sedan knalla upp till svärföräldrarna på påskmiddag. Det blev en väldigt trevlig kväll, tack för det! =)

Det blev en "favorit i repris" angående outfiten. Jag har i princip aldrig använt tubtoppar i hela mitt liv, men denna modellen gillade jag jättemycket. Och speciellt färgerna!! Skönt med lite annat än svart i garderoben.

Tycker förövrigt att jag fick till håret snyggt igår. ;)


Nu är klockan 05.18 och jag har varit vaken en timma. Det är ju hopplöst detta!! Haha! Men det är väl bara att gå upp och börja greja. Jag hoppas hinna med massa saker idag och sedan kommer Magnus och hjälper Jonas lägga golvet i badrummet. =)


Hörs senare! Hoppas ni får en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar