Hallen, före och efter.

Ni kommer märka att det är mycket "jag" när jag skriver om styling inför försäljningen och det beror helt enkelt på att jag både vill och fått ta det (mesta) ansvaret där själv. Det handlar bara om att Jonas måste lita på mig då jag vet att jag gör ett bra jobb! ;)

Jag hittade ingen nytagen bild på hallen så det fick bli en då taket med spottar inte var helt klart. Men vi hade i alla fall fotoväggen samt annan lampa och klockan på väggen innan. Och som ni ser på bild 2 är det mycket stilrenare och mer opersonligt.

Det är väl regel nummer 1 när man ska sälja, att ta bort alla personliga saker som foton på familjen. Det hade i alla fall inte jag velat se om jag går på visning och ska föreställa mig att flytta in.

Sedan valde jag att ta mammas hallpall istället för vår, då den är lättare och tar mindre plats. Dessutom är den betydligt snyggare. =) Hallen känns större nu mot innan, vilket så klart är positivt!

Less is more tänker jag extra mycket på nu, vilket ni kommer se på bilderna framöver då jag kommer gå igenom varje rum för sig.

2 kommentarer:

  1. Fast sen är det även bra att inte ha för opersonligt heller. Man vill kunna föreställa sig hur man själv bor i lägenheten och känna sig som hemma. Och glöm inte kanelen i ugnen innan visning så det luktar nybakta bullar =P

    SvaraRadera
  2. Nej, jag får ju inte göra den för stilren och opersonlig.

    Många som kommer hit första gången har sagt att vi har en väldigt mysig lägenhet och den känslan vill jag så klart behålla. =)

    SvaraRadera