Fullt ös!

Idag vaknade jag kl 05.00 och kände ganska snabbt att jag inte skulle somna om. Så jag tog upp datorn och googlade lite på "tips inför visning " och skrev ned de jag tyckte lät bra. Närmare bestämt de flesta. ;)

Ca 5 minuter senare började jag röja i lilla hallen, plockade ned all onödig skit som inte är intressant för varken fotografering eller visning. 3 timmar senare var hallen och Alex rum klara. Och det var ungefär då jag gjorde mig i ordning för jobbet.

Efter jobbet packade vi bilen knökfull med alla onödiga saker och styrde bilen mot mamma. Så nu står det några flyttlådor hemma hos dem. Sedan fick jag lånat med mig en pall, växt samt tavla som jag tyckte passade bra in här hos oss. Det gäller ju att styla lägenheten på allra bästa sätt, vilket är otroligt roligt! Jag njuter verkligen av att fixa i ordning den. =)

När vi var hemma igen satte jag igång med att greja om i stora hallen här hemma, så nu är den i princip klar. Och efter det målade burspråket inne i vardagsrummet. Efter 4 år är det inte lika vitt längre och eftersom det är väldigt charmigt gäller det att visa det från sin bästa sida. Vi flyttade även bort den stora fåtöljen som stod där innan då den skymde för mycket. Och istället kommer vi ställa dit bland annat en stol, som jag tänkte låna av mamma. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar