Grym lördag.

Idag har vi haft en toppendag!! Vi började dagen med att åkte till Bike i Trollhättan klockan 10 för att kika på en likadan mc som vi ska hyra i USA. Dels för att det var roligt och dels för att kika på hur det såg ut med sidoväskorna. Och vi blev positivt överraskade! Gissar på att vi kommer ta med oss två ryggsäckar samt en liten större axelremsväska.

Vi ska försöka att inte packa med så mycket onödigt, eller jag rättare sagt! ;) Jag har läst att ett bra tips när man ska göra en mc-resa är att ta fram allt man tänkt ta med sig och sedan plocka bort hälften! Jag ska verkligen försöka dra ned på både smink och kläder. Sedan kan man ju alltid köpa på plats om man skulle behöva något.

Efter Bike åkte vi till Överby där Jonas köpte lite linnen till sig och ett par nya bröllopsskor till mig. Ett par låga vita blev det och anledningen till det var att de skorna jag köpte tidigare var för höga, så klänningen blev aningen kort. Lite typiskt, men det är inte en stor grej och det löste sig väldigt bra!

När vi var hemma i stan igen var vi iväg på husvisning och efter det tog jag bilen ut till mamma för att sy in det sista på klänningen. Så nu har jag den här hemma igen och den är redo att skickas!

Slänger in bilder på shoppingen imorgon, nu blir det sängen! God natt!


P.s. Idag är den en månad kvar tills vi är man och fru. Underbart!

3 kommentarer:

  1. Grattis, va roligt med en månad kvar! =)

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att jag läser din blogg i stort sett varje dag. o varje gång är alltid lika roligt att läsa den.
    när du har dina "dagens outfit" får jag alltid lite ny insperation. Så VM gå bra här i Ljungby :)

    ha det fint! kram carina

    SvaraRadera
  3. Ja, 1 månad kommer nog gå fort. Och idag är det 2,5 vecka kvar tills vi åker på resan.


    Tack Carina för din fina kommentar! Kram

    SvaraRadera