Lite mer shopping.

Häromdagen när jag handlade till Alex blev det lite till mig själv med. Detta linnet från jobbet (Vero Moda) lade jag undan samma dag som det kom. Jag älskar färgen! Bort med allt grått och svart och in med de nya vårfärgerna!


Favoritlack från jobbet. Har ett här hemma i samma färg men kände att jag ville ladda upp med ett till inför sommaren. Lösnaglarna kommer från Åhléns och kostade under 100 lappen. Tänkte testa dem någon dag här framöver och köpa ännu ett paket till bröllopet om jag är nöjd. Vill bara ha dem över dagen, så jag tror de blir ett bra alternativ.

Planen var ju att jag skulle besöka min vän Malin i Kungälv för att fixa naglarna innan vi åker, men kom fram till att det var alldeles för riskabelt. Ifall någon nagel skulle gå av under mc-resan.

2 kommentarer:

  1. Hej Millan!
    Vilken mysig och trevlig blogg du har! Mycket fina bilder! Kul!
    Ha en trevlig dag!
    Hälsningar Henrik

    SvaraRadera