Panik.

Jag börjar få lite smått panik över bland annat resan, bröllop, vigsel, fotografering, kläder, skor, hår, bokningen av alla hotell, mc:n, packningen, språket.. Ja listan kan göras lång! Det är så mycket som jag har på det oklara än och jag är en person som måste ha läget under kontroll. ;)

Jag tror jag kommer besöka Cicci på City Spa för att fixa clips on. Jag vill ha långt vågigt/lockigt hår på min stora dag och tror jag kommer ångra mig om jag inte sätter i lite löshår. Jag vill bara ha det en liten bit längre. Ska ringa henne imorgon och kolla priser.

Jag är sjukt nervös men längtar så klart enormt mycket. Det är ju detta vi har planerat inför så himla länge och äntligen är snart maj 2011 här.

Det känns ju skönt att jag är säker på en sak i alla fall, mannen i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar