1 månad kvar!!

Livet rullar på i 150 och jag hakar på så gott jag bara kan!! ;) Sjukt kul och jag njuter verkligen av tillvaron för tillfället!

Idag är det bara en månad kvar till semestern samt tillträdesdagen till huset!! UNDERBART!!! Det ska verkligen bli fantastiskt att säga hej då till lägenheten och heeeej till trädgård, grillning, de öppna spisarna, baren och rummen nere i källaren, köket, vardagsrummet, tvättstugan. Jaa allt!!! Väldigt skönt att få lite större yta. Lägenheten är på 70kvm och huset är 130+65 biarea.


Slänger in 2 bilder på mitt allt så länge, så kanske vi hörs snart igen! =)

1 kommentar:

  1. Hej! Förstår om du verken har tiden eller lusten att blogga.
    Men jag ville bara tala om att jag kommer sakna dina inlägg. Du skriver så bra o det är ett nöje o läsa inläggen varje gång. Ibland fick man lite tips o ideér.

    Men det kanske är jag som ska skaffa mig ett liv istället för att läsa om andras :)

    Hoppas du får lusten tillbaka.
    kram Carina

    SvaraRadera