God morgon!

Denna morgonen startade precis som alla andra mornar.. Frukost med Alex 8.15, lämna honom på dagis vid 9.00 och sedan hem igen.

Och nu sitter jag här med en skål frukt och tänkte kolla på senaste avsnitten av Sofias änglar och Den hemlige miljonären. Väldigt bra och gripande program båda två tycker jag!

Senare blir det jobb och träning. Jag har inte bestämt mig om jag ska träna innan eller efter jobbet än, men då jag gottat ned mig väldigt bekvämt just nu gissar jag på att blir ikväll. ;)

2 kommentarer:

  1. En fråga. Varför lämnar du Alex om du ändå inte ska jobba? Varför lämnar du han inte precis innan du går till jobbet?

    SvaraRadera
  2. Om jag lämnar honom så sent missar han så mycket. Som att vara ute och leka, få middag o.s.v.

    Men ibland lämnar jag honom 11 istället för 9. =)

    SvaraRadera