Level 3.

Idag var det första dagen med passet från Level 3 från Jillians 30 days shred. Tanken var att jag skulle tränat innan jobbet (som vanligt) men då jag vaknade med huvudvärk kändes det inte särskilt lockande.

Så det fick bli nu ikväll istället! Dock sa det bara pang, så kom huvudvärken tillbaka ca 3 minuter in i träningen. Men eftersom jag redan startat var det bara att fullfölja och pressa sig igenom. Och just att pressa sig själv är jag bra på! ;) Förra veckan då jag och Alex bakade bestämde jag mig för att köra lite extra träning på kvällen. Så det blev level 1 och 2 på Jillians program och sedan 8 minute abs. När jag hade tränat klart var jag så slut att jag spydde. =p

Men åter till 30 days shred... Det känns bra och jag har verkligen fått in träningen i vardagen nu. Skillnaden mellan level 2 och 3 var inte så stor som jag befarade, vilket var skönt! Det som kändes lite jobbigt var att antalet övningar med hopp var fler, vilket inte är optimalt när man bor i lägenhet med gamlingar under. Så jag kanske fuskar och byter ut några övningar mot de i level 2. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar