God kväll!

Hejsan! Det händer inte så mycket just nu, därför finns det inte så mycket att uppdatera er om. ;)

Igår var det full fart hela dagen. Först massa ärenden på dagen och på kvällen var jag nere i stan och solade. Och efter det åkte jag hem till syrran och mös med en kopp te och lånade hennes dusch. Vi har varken handfat eller dusch här hemma just nu, men Jonas jobbar på jättebra med badrummet så det är bara en tidsfråga innan allt är klart.

Idag har jag jobbat, bakat och just nu ligger jag nedbäddad i sängen och kollar massa serier. The Biggest Loser och Big Brother står näst på tur.

Det går aningen segt med träningen just nu alltså, inte bra! Men det känns inte speciellt kul att träna när man inte har tillgång till att duscha efteråt. Det får väl bli extra hård träning sedan när det bara är några få veckor kvar tills vi åker.

Vi ska försöka besluta oss om ett hotell i Santa Barbara ikväll med. Eller jag rättare sagt, då det är min uppgift. ;) Men det är inte lätt, då det finns för mycket att välja på. Dock är det grymt kul att leta så jag klagar inte. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar