Bikinis.

Här kommer bikinisarna jag fick hem från Halens igår. =)

Den första var denna (fast i svart) och den satt som en smäck! Köpte även ett par svarta bikinitrosor till. Mycket nöjd!

Bikini-bh

Den andra jag bestämde mig kommer här och jag valde samma mönster som visas på bilden. Det var denna som inte satt 100% men som sagt så kommer den bli kanon att sola i. ;) Och trosorna kan man matcha med en svart bikinitopp.

Bikini-bh

Den tredje och sista bikinin blev denna (fast i rosa). Jag kände att det behövdes en färgklick och jag gillar den skapt! Snygg färg som kommer bli superfin till sommaren när man är brun.

Bikini-bh

2 kommentarer:

  1. Hej och va kul att höra att du blev nöjd med bikinisarna. Visst är de fina vi på kontoret tokdiggar dem :-) Varmt välkommen tillbaka till halens.se vi fyller ständigt på med nyheter. Kul att du nämner oss på din blogg och vi skulle bli ännu gladare om du länkade tillbaka till oss. Lycka till nu på din bröllopsresa. Trevlig onsdag önskar vi på halens!

    SvaraRadera
  2. Knonsnygga!!!! Vilken babe du kommer vara i USA på stranden du :)

    SvaraRadera