Nystart.

Åh vad underbart med ny månad, mars är här!

Förra veckan var inte bra.. Jag slappade med träningen och avslutade veckan med en kväll ute på krogen, som gjorde att jag var sängliggandes hela söndagen och hade huvudvärk på måndagen (igår.) Så kan det gå... Men vilken rolig kväll jag hade! Hoppas vi ses snart igen tjejer. =)

Idag är det alltså dags att ta tag i 30 days shred igen! Usch, vad fort man blir av med rutinerna. Men jag vet att jag lika fort kommer känna träningssuget och känslan man har efter ett pass är bland det bästa som finns.

Jag fick förresten mina bikinis från Halens igår, visar dem ikväll. Jag blev väldigt nöjd faktiskt, förutom att jag är lite osäker på en överdel som inte satt 100%. Men den kommer funka kanon att sola i, så beslutade mig för att behålla den. Dessutom verkar det så omständigt att skicka tillbaka. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar